Bästa helgen på länge

Har haft en riktigt bra helg denna helgen. Fredagen inleddes med plugg under förmiddagen, tog ett break vid lunch för att åka iväg och fixa gymkort på actic tillsammans med Louise och blev dessutom ett lättare träningspass då :) Mötte därefter upp Maria och Anna i stan för lunch innan jag och Maria åkte tillbaka till mig för att plugga igen. 
På kvällen kom Hanna så de lagades mat och kollades på Game of Thrones, toppenkväll helt enkelt :)
Lördag var det dags för min första innebandymatch sen i Mars, vinst för oss och det var riktigt jäkla roligt att vara tillbaka på planen igen. Kvällen avslutades med brudarna i laget, de festade och jag var torr och åkte hem och la mig å sov kl.22 för att orka upp och plugga idag. Så efter en dag idag med plugg där hemtentan äntligen har lämnats in och grammatik har tragglats har jag nu landat i soffan med en kaffekopp i handen och här tänker jag stanna ikväll och bara göra ingenting.
 
Have a nice nigh people! 
/Sofia



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0