7/1 -14

Två dagar av tentaplugg är avklarade, små steg framåt men herregud va mycket grammatik de finns att lära. På något vis tycker jag ändå att de är så himla intressant och jag vill verkligen lära mig de, men samtidigt har den här terminen verkligen satt sina spår och det känns att vi är inne på slutspurten (förhoppningsvis) och jag börjar se fram emot att få gå vidare och starta nästa kurs.
Dagen idag har alltså i stort sett bestått av plugg till tentan, men också lite finslip på min hemtenta som ska lämnas in på söndag och sen fick jag släppa allt plugg och ge mig iväg på innebandyträning nu ikväll, vilket var guld värt!
 
Efterlyste någon vänlig själv som ville läsa min hemtenta på fejjan tidigare idag och jag gör ett försök även här, grammatiken kollas noga och man blir så fruktansvärt blind när man skriver (och nej, jag är inte så grym på grammatik men jag försöker bli) Så om jag känner någon som har mycket fritid och har tråkigt och vill ha något att göra skulle jag bli väldigt glad om någon ville kolla på den :) 
 
/ Sofia
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0