4/1-14

Så var det nya året här, snön lyser fortfarande med sin frånvaro men de gör inte så mycket, för jag inleder 2014 med en massa plugg. Hemtenta som ska vara klar helst i morgon för att göra plats för plugg inför salstentan i grammatik i mitten av januari, så jag hoppas jag kommer få ihop det mesta tills imorgonkväll i alla fall så jag är redo. 
Igår kom Ida ner till mig så nu på morgonen åkte vi en tur ut till Kasernhöjden för frukost på bästa egg&bacon. Därefter tog vi ett snabbvarv ut till Bergvik innan inte skjutsade hem mig så jag fick plugga ochhon åkte vidare för att shoppa... Bara lite orättvist så känner jag men jag överlever nog. 15 min kvar tills nersläpp och semifinal för juniorkronorna så snart släpper jag plugger helt och bänkar mig i soffan och inväntar att Ida kommer tillbaka. 

 
ha en bra lördag 
/Sofia



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0