Underbara måndag

 
Måndag igen, och jag har för en stund sen kommit igång med plugget för denna veckan. Ett grymt organiserat kaos bjuder jag på dessutom, är ju inte konstigt att jag inte har koll på något när jag har papper överallt. Att skriva manus till en muntlig redovisning som ska redovisas på engelska känns rätt skrämmande, finns nog ingen mer än jag, okej då, kanske hela min klass som längtar tills klockan slår 18.00 på onsdag och detta är gjort!
 
Idag har jag även tänkt hinna en tur ut till KMTI för att fixa gymkort Med ett pajjat knä är det lite svårt att hitta träningsmöjligheter när man inte kan springa om man inte har tillgång till ett gym. Så nu får de bli gymkort så jag får spinna hur mycket jag vill framöver och styrketräna hur mycket jag vill framöver.

Åter tll plugget, have a nice day everyone!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0