skriva, skriva, skriva

Efter två år på universitetet borde man väl ändå ha lärt sig de här med att snällt sitta ner stilla och skriva en hemtenta i flera timmar, nope inte jag. Efter ca 1h 30 min har jag tröttnat och vill göra någonting annat det kliar i benen och jag är uttråkad. Ser det komiska i deta hela att jag är mig lik och funderar på hur det ska gå när ja ska tala om för mina elever att de måste lära sig vara stilla när jag inte kan det själv..... v lever inte som vi lär, right? :p
Jobb två dagar denna vecka, vilket gör den här hemtentan lite roligre att göra när jag har lite kul att se fram emot :)
 
Nej back on track, tackar gudarna för kaffe och försöker kladda ner något vettigt!
 
Ha en bra dag
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0