Fredag

oj, nu har var det sådär jättelänge sen jag skrev något här igen, men jag börjar inse att mina blogginlägg kommer när jag har mycket plugg och inte orkar motivera mig till att plugga så nu är jag här igen.
Fredag idag och alla är så snälla å skriver och berättar om sina lediga fredagar och helger, själv vet jag precis vad min  helg kommer bestå av om jag inte sätter lite fart idag.
Åkte till uni idag för att plugga, tänkte att jag får garanterat mer gjort där än om jag sitter hemma. Insåg ganska snabbt att gör man arbetet på datorn så finns facebook med även på universitetet och telefonen där twitter å instagram finns är lite för nära också faktiskt, bättre diciplin på mig själv vore något faktiskt.
 
Gjorde debuten på tjejkväll i stan igår också, känns som det kan ha varit första och sista gången, jag har nog drabbats av någon form av social fobi för det kan ha vart de västa jag gjort så mycket folk var det! tur jag hade bra sällskap med mig i alla fall, de gjorde de hela helt klart mycket bättre!
 
Nej nu har jag återigen kladdat ner ett meningslöst inlägg för att jag har tråkigt.
Ha en trevlig helg med er, detta är mitt sällskap under helgen :)
 
/s
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0