julshopping

Syrran kom ner och hälsade på igår och de sista julklapparna skulle fixas. Så imorse gav vi oss ut i ett riktigt snökaos för atthandla det sista. Julklapparna blev klara och jag fick också med mig nyårsklänningen hem. Efter att ha kollat in denna nog många gånger på Vero Moda var det dags att faktiskt få med den hem, och med tanke på att de fanns två kvar varav den ena var min storlek var det nog meningen att den skulle bli min ;) (intalar mig det i alla fall) Nöjd är jag och börjar nu känna mig redo för jul och nyår.
Strax kommer Matilda hit och hälsar på, Breaking dawn part 2 står på schemat och sen tänker jag tvinga henne hjälpa mig äta upp lite av allt julgodis som jag har sedan vårt julbak tidigare i veckan, Behöver all hjälp jag kan få annars lär ja ha de kvar tills nästa år om jag känner mig själv :D
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0