idolmys

Det är ju ändå rätt deprimerande att jag sitter helt ensam i min lägenhet en fredagskväll, vad som är ännu lite mer deprimerande är att jag faktiskt tycker det är skönt. Egentid gillar jag och är något jag behöver ibland.
Så ikväll slog jag på stort, kan inte minnas när jag lagade mat från grunden senast utan bortskämd som jag är har jag värmt matlådor från mamma och bara kokat, ris,pasta eller potatis till haha :D men nu har jag slängt ihop en potatis och köttfärssåsgratäng som nu ligger i ugnen, kan om jag vill helt enkelt.
 
Dagen har bestått av lite plugg och sen gymmet, dagens inspirationskälla går till alla gamla människor som går till gymmet och kämpar med sin träning, det visar att man aldrig blir för gammal för att träna och jag vet att sån tänker jag också bli när jag är gammal! :D
 
Resten av kvällen spenderas som sagt i min ensamhet med förhoppningsvis god mat och Idol, härligt!! :)
 
Ha en bra kväll!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0