Givande dag

Gårdagen var verkligen ingen höjdare från min sida, men efter att allt lagt sig känns de ändå lite bättre idag även om jag är besviken på hur svensk sjukvård fungerar.
    Men nog om det, den här dagen har i alla fall varit betydligt bättre. Kom upp i väldigt god tid tack vare att KBAB skulle dyka upp här någon gång efter klockan åtta för att förbesikta min lägenhet inför den kommande rotrenoveringen som sker i Februari, längtar i hjäl mig tills de är gjort, min hemskt fula blåa tapet i köket försvinner och jag får en fin tapet istället.
Tack vare att jag kom upp i tid hann jag med plugg i någon timme innan jag och Helen åkte till gymmet. Idag var det biecpes, triceps och axlar som fick sig en omgång (och det känns kan jag lova) så efter ett par väl spenderande timmar på kmti åkte ja hem och fixa mat. Sen dess har jag suttit och pysslat med en power point inför måndagens muntliga redovisning. För första gången känns det som vi fått en uppgift som faktiskt är användbar för mitt framtida yrke, två lektioner ska planeras utifrån kurslitteratur och läroplan. Har för mycket idéer så för tillfället är min power point ett enda kaos men det ordnar sig nog :)
   Nu sitter jag mest och lyssnar/kollar på musikhjälpen och får inte så mycket mer gjort tror jag men Ida kommer snart å plockar upp mig så jag får handla lite och sen är det innebandyträning så det kanske är dags att lägga ihop för idag i alla falll, tror jag gör det faktist!
 
/Sofia



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0