.

Alltså att jag ens har en blogg är väl kanske de största skämtet med tanke på hur aktiv jag är här, men på något vis är det ett bra sätt att få ur mig lite av allt som pågår i detta huvud.
Skolan har tagit väldigt mycket tid denna hösten och mer kommer den ta närmsta månaden, längtar så tills slutet av Januari och den här kursen förhoppningsvis är över, Engelska är så fruktansvärt intressant men min motivation har jag tydligen grävt ner djupt någonstans för jag finner den verkligen inte. Men förhoppningsvis dyker den upp snart igen.
Måndag är det i alla fall ÄNTLIGEN dags för ett besök hos en ortoped, efter 6 månader där jag inte kunnat träna som jag velat pga ett pajjat knä, ska det bli så skönt att komma iväg, och får jag inte ett ordentligt svar då kan det bli lite synd om ortopeden. Har så mycket aggressioner till sjukvården på grund av detta knä så jag kommer nog häva ur mig allt på den stackare som tar emot mig om han säger fel saker till mig på måndag. Så jag hoppas verkligen på att han kan ge mig ett litet svar på problemet i alla fall, att gå 6 månader helt ovetande av vad som är fel, bara veta att de gör ont när ja springer känns surt och jag är trött på de nu.
 
Ja, den bittra delen har nu fått ur mig en del men jag kan säga att trots detta mår jag hysat bra, trött och sliten men bara snön börjar falla nu så blir jag nog pigg å glad igen :)
 
Ha en bra kväll!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0