.

Veckan hemma i Udde börjar gå mot sitt slut och på måndag är jag åter på hemmaplan och tillbaka i vardagen.Har varit riktigt skönt att vara hemma och i alla fall försökt släppa plugget ett par dagar nu när en intensiv period med både hem- och salstenta väntar i Januari.
Så idag har jag dragit igång med hemtentan ordentligt, så hoppas jag lyckas komma en bra bit på den även imorgon och på söndag. Som ett break idag kom jag ut på min första ordentliga löprunda sen i Juni, å de gick rätt så bra faktiskt. Längtar tills min operation i mars så jag får slänga tejp och skydd dock men just nu är jag bara glad över att faktiskt komma ut och röra på mig lite. Så nu sitter jag uppkrupen i soffan och bara älskar att kanal 5 visar massa bra filmer under helgen å känner hur träningsvärk i både ben å mage smyger sig på, det gillar jag!
 
/ Sofia



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0