bra dag

Idag har varit en bra dag, började med möte med vikariebanken i Karlstad så nu mera är jag inskriven där och om ett par veckor redo för att förhoppningsvis få jobba på skolorna här i Karlstad kommun, ska bli så himla kul!
efteråt blev det ett par timmar väldigt effektivt plugg med Maria och därefter fika hos Louise som jag inte sett på allt för länge.
Nu sitter jag och halvkollar på damernas kvartsfinal i innebandy VM Sverige vinner bara med 12-2, säger kanske en del om sportens bredd i världen, men jag tror på att innebandyn en dag kommr växa och bli lika grym som alla andra stora sporter!! det vore rätt grymt :D
 
Nu tror jag det får bli kvällen, imorgon väntas föreläsning och en eftermiddag med massor av plugg...
 
/Sofia



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0