2013

Tänkte följa strömmen och summera mitt 2013. 
Mitt år har nog varit lite av en berg och dalbana men trots att jag varit tvungen att gå igenom situationer som gjort mig så grymt ledsen så har jag verkligen växt och lärt mig så himla mycket. Trots att saker detta år gjort att jag inte alltid mått så himla bra med skador och allt va de varit så gjorde jag något detta året som jag aldrig trodde att jag skulle klara, jag nådde min målvikt och jag tror inte jag kan va mer stolt över mig själv än jag är faktiskt. Så utöver de här få tråkiga sakerna har jag haft en grymt bra 2013
 
Så mina toppar det här året är helt klart: 
- Mina underbara kompisar som verkligen alltid ställer upp, jag älskar er för det <3
- Dagarna i Sälen 
- Jag och Anna besökte Vara för att träffa våran efterlängtade vän Erika
- Att jag fått två fina kusinbarn
- Nollningen
- Helgen i Stockholm där Bruno Mars bjöd på en jäkligt härlig konsert även om han får ett stort minus av mig för att inte spela the lazy song ;) Men han vägde upp de ändå, Två dagar shopping med massa fika, mat och bra sällskap gjorde inte turen sämre. 
- Julveckan hemma i Uddeholm
- och såklart att jag fann styrkan att ta tag i mig själv, även om det kanske redan började förra året, men i år nådde jag mitt mål :)
 
Mina dippar tänker ja inte ens lista för de har jag packat ner i en låda och grävt ner någonstans (typ) och ser bara de bra grejerna från de i stället.
Sammanfattar det hela med massa bilder från året, tydligen har jag inte lyckats fota alla mina goa vänner men de bilder jag har fick hänga på i alla fall :)
Ha nu ett riktigt bra nyår imorgon allihopa, de tänker jag ha :) 
Kram



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0